Jak jsme naostřili nože na sociálních sítích a získali Damanu nové zákazníky
- správa profilů na facebooku a instagramu,
- reklama na sociálních sítích,
- newslettery,
- články na blogu.
Výsledky za 1 rok naší práce:
Firma, co má říz
Damano je výhradním distributorem nožů značky HezHen a Trivisa a autorem vlastní značky DAMANO. V jejich nabídce najdete i nože XinZuo, Swityf a Xituo.
Ač nožů leží na e-shopu spousta, každý je jedinečný díky tradičnímu ručnímu zpracování. A co je ještě lepší? Můžete si do nich nechat vygravírovat vzkaz nebo iniciály, aby byly ještě osobitější.
Všechny splňují mezinárodní standardy kvality, proto jsou oblíbené nejen pro domácí použití, ale i mezi profesionálními kuchaři na celém světě.
Díky dlouholeté zkušenosti a preciznosti výrobců patří tyhle nože mezi špičku nejen na českém trhu. Aby o tom nebylo pochyb, ke každému přikládají certifikát kvality v elegantním dárkovém obalu.
Damano bylo s on-line komunikací na ostří nože
Klientovi začalo docházet, že pouze placená propagace na Googlu a Seznamu už v dnešní době nestačí. Pro úspěšné budování značky a růst firmy je potřeba dělat mohem víc. Nejbolestivější byla komunikace na sociálních sítích, takže tu firma přicházela o potenciální klienty a tržby.
Když nabízíte spoustu různých nožů a vaše nabídka je opravdu široká, zákazník si může připadat ztracený, který produkt má vybrat a podle čeho se při výběru řídit. Buď nenakoupí vůbec, nebo si pořídí nůž, který nesplní jeho očekávání. A průšvih je na světě.
Teď už ví, o čem a kde mluvit, aby přišly výsledky
Vyšli jsme zákazníkům vstříc, aby se lépe zorietovali v nabídce a zároveň jsme jim poradili, jak správné nože vybírat. Založili jsme profily na sociálních sítích a začali je plnit relevantním obsahem plným tipů, na co je který nůž vhodný i jak o ně pečovat, nechybí ani inspirace na vaření.
Zároveň jsme vše podpořili placenou propagací a proaktivně navrhli spuštění e-mail marketingu. I tady odběratele edukujeme, informujeme o novinkách a radíme s výběrem. Díky tomu je široká nabídka Damana přehlednější a lidé se ke značce pravidelně a rádi vracejí.
S Damanem je radost spolupracovat, jelikož celý jejich tým je velmi přátelský a otevřený zkoušet nové nápady a možnosti, jak celou značku posouvat neustále kupředu. Vzhledem k tomu, že nabízejí široký sortiment špičkových kuchyňských nožů a doplňků, je zde velký prostor pro kreativitu od strategie až po propogaci, což mě opravdu baví! Zároveň jsem si díky obsahu, který ve Styru pro Damano pravidelně vytváříme, rozšířila obzory nejenom v tom, jak si kvalitní nůž správně vybrat, ale i jak o něj následně pečovat.
Kissi Zbranková
specialistka na strategie a výkonnostní marketing
Výsledky za 1 rok naší práce:
Se společností Styro spolupracujeme téměř rok. Všichni pracovníci jsou velice milí, tvůrčí, profesionální a zapálení pro náš projekt. Jakákoliv komunikace se nese v přátelské atmosféře, směřuje k meritu věci a vždy najdeme optimální řešení daného problému. Pokaždé mám pocit, že Styro tomu chce dát daleko víc, než musí. Naší spolupráce si velmi vážím a doufám, že bude dlouhodobá.
Mgr. Stanislav Musil
ředitel DAMANO.CZ
Cítíte, že také potřebujete přilákat nové zákazníky a rozjet sociální sítě, které vám budou generovat další tržby? Pojďme si zdarma domluvit nezávaznou schůzku, na které probereme, jak konkrétně vám pomůžeme pomoct.