Komunikujte jako značka jednotným hlasem
Vidíme to dnes a denně. Mnoho skvělých firem nehlídá, jestli všude říká to stejné a navíc podobným hlasem. Komunikace je taková firemní Popelka, která se často…
Placená reklama je efektivní, ale kvalitní a relevantní obsah má stále velkou váhu. Když chytře nakombinujete organický (neplacený) dosah s tím placeným, může to přinést skvělé výsledky.
I když máte soukromý profil, sociální sítě bedlivě sledují, na co všechno klikáte, jak dlouho si něco prohlížíte i co si s kým píšete. Vaše data pak využívají pro cílení reklam. Proto si dobře rozmyslete, co chcete sdílet a jak můžete chránit své soukromí.
Počet sledujících je sice důležitý, ale ještě větší roli hraje engagement – to, jak lidé na váš obsah reagují. Mnohem hodnotnější je dnes aktivní komunita, která lajkuje, komentuje a ráda sdílí. I kdyby váš profil měl jen pár stovek nebo tisíc sledujících.
Sociální sítě jsou složitý nástroj, který vyžaduje promyšlenou strategii a pár zkušeností. Za jejich úspěšnou správou ale stále stojí empatie, odvaha být svůj a péče o vztahy. Tyhle obyčejné lidské vlastnosti a hodnoty mají velký vliv na zdejší marketingové aktivity. Pokud si nejste jisti, jak je správně využít, ozvěte se. Sociální sítě, algoritmy, dark posty a engagement jsou náš denní chleba.
Vidíme to dnes a denně. Mnoho skvělých firem nehlídá, jestli všude říká to stejné a navíc podobným hlasem. Komunikace je taková firemní Popelka, která se často…
Sociální sítě nezmizí ani v roce 2024. Nabývají na síle a je dobré udržovat si základní přehled. Ať peníze, které do nich investujete, nepřijdou vniveč…
Je to tak, současná cookies (souhlasová) lišta už zase nestačí. Abyste mohli pracovat s daty uživatelů napříč Google nástroji, potřebujete nové souhlasy…
Fakturační adresa
Styro s.r.o.
Nový svět 50
562 01 Ústí nad Orlicí
IČ 10726586
DIČ CZ10726586
Čas od času vám pošleme zajímavosti ze světa komunikace a online marketingu.