Jak jsme z RC modelářů vymodelovali věrné zákazníky a zvýšili tržby celého e-shopu
- založení a správa facebookového a instagramového profilu,
- správa reklamy na sociálních sítích,
- příprava newsletterů,
- články na blogu.
Klient se chtěl intenzivněji propojit se svými zákazníky, modeláři, a ulehčit jim nákup doplňků pro jejich hobby. Jenže vztah se přes výkonovou reklamu na Googlu a Seznamu hledá těžko. Nic jiného ale klient k dispozici neměl. Tak oslovil nás.
Firma, která se zformovala z velkého koníčku
BigHobby založil Vítězslav Bureš, který už jako malý kluk rád stavěl letadýlka, lodičky a chodil do modelářského kroužku. Komponenty sháněl různě po bazarech i e-shopech, a protože uměl cizí jazyky, pátral i v zahraničí. Netrvalo dlouho a nabízel je i dalším RC modelářům.
Velká záliba se přemostila do rodinné firmy, která nabízí kvalitní a cenově dostupné komponenty pro RC modely pro všechny skupiny modelářů. BigHobby má vlastní výrobce, díky kterým prodává produkty, které seženete jen u nich. V nabídce tu koluje více než 4 000 produktů za velmi slušné ceny. Kromě cenové dostupnosti si zakládají i na té skladové, takže objednávky odesílají maximálně do 24 hodin od objednávky.
BigHobby chyběly komponenty, jak se zákazníky komunikovat
Vybrat správné komponenty do RC modelu není vůbec jednoduché. A už vůbec ne pro ty, kteří s nimi začínají. Často neví, podle čeho se při výběru řídit, takže s nákupem otálí nebo si koupí takové, které pak do modelu nepasují. Tím vyhodí spoustu peněz a je z toho akorát mrzení.
BigHobby svým zákazníkům ochotně pomáhá i s výběrem komponent. Jen to nebylo nikde vidět. Podobně jako DAMANO měli jen web a výkonovou reklamu na Google a Seznamu. To bylo potřeba opravit.
Smontovali jsme maketu funkční komunikace a během 2 let ji vypilovali
Jako téměř většina z nás, i modeláři tráví dostj času na sociálních sítích, proto jsme se rozhodli založit profily na facebooku a instagramu. S klientem jsme se pobavili, jaké problémy a situace modeláři nejčastěji řeší. Z nich jsme vytipovali témata, o kterých budeme pravidelně mluvit. Patří mezi ně i tipy a rady, jak komponenty pro RC modely vybírat a čím se při výběru řídit. Tím plníme základní pravidlo sociálních sítí - být užiteční a profilovat se jako odborníci v oboru.
Ne všichni ale visí na sociálních sítích. Připravený obsah jsme proto začali rozesílat i jako newsletter. Zároveň jsme vše podpořili placenou propagací, abychom rozšířili povědomí o značce BigHobby u modelářů a více se s nimi propojili. Po dvou letech můžeme říct, že se to povedlo. Stále narůstá počet věrných zákazníků, takže se pravidelné komunikaci věnujeme dál.
Práce na projektu BigHobby byla pro mě, kdo se primárně nevěnuje modelářství, výzvou, která vyžadovala seznámení se s tímto unikátním světem. Mým cílem bylo do textů vdechnout osobní přístup a přiblížit se modelářské komunitě. Snažila jsem se tvořit obsah, který by nejen informoval, ale i inspiroval a přinášel aktuality, novinky z e-shopu, rady a nápady. Význam příspěvků na sociálních sítích vidím v dlouhodobém budování komunity, které směřuje k posílení důvěryhodnosti značky, ale také k budování vztahů se zákazníky.
Alena Kalousová
tvůrce obsahu
Spolehlivý, pracovitý tým, který svými prezentacemi výsledků dokazuje, že jsou v oblasti E-commerce jedničky. Kupředu levá, zpátky ni krok.
Vítězslav Bureš
majitel BigHobby
Potřebujete se také propojit s cílovou skupinou, získat z ní věrné zákazníky a zvýšit tržby vašeho e-shopu? Pojďme si domluvit nezávaznou schůzku zdarma, na které probereme, jak konkrétně vám pomůžeme pomoct.