
Jak jsme hotelu zvýšili tržby o více než 50 % a získali nové zákazníky
- tvorba promyšlené mediální strategie,
- příprava a správa kampaní na sociálních sítích,
- příprava a správa kampaní na Googlu a Seznamu,
- tvorba atraktivních vizuálů a textů.
hotelu
u obsahu na facebooku
Výsledky za necelý půlrok spolupráce
- Zvýšení tržeb o více než 50 % – a to při zachování stejného mediálního rozpočtu
- Zvýšení návštěvnosti webu - přivedli jsme nejen nové uživatele, ale také zvýšili počet vracejících se uživatelů a jejich zapojení
- Zvýšení povědomí o hotelu – oslovili jsme nové uživatele a výrazně rozšířili zásah reklam
- Zvýšení dosahu na FB o 388 % - z organické i placené distribuce
- Zvýšení interakcí u FB obsahu o 143 %
- Zvýšení návštěv FB stránky o 34 % - z organické i placené distribuce
Místo pro dokonalý odpočinek
Hotel Jizerka 4 je luxusní ubytovací zařízení nacházející se v malebné osadě Jizerka, nejvýše trvale obydleném místě v ČR. Tato oblast je oblíbená mezi sportovci, páry, pejskaři i milovníky klidu a přírody, kteří si chtějí užít horskou atmosféru daleko od městského ruchu.
Nabízí moderní ubytování s wellness a hosté si mohou vychutnat špičkovou gastronomii v místní hotelové restauraci, včetně vlastního piva, a využít ideální polohu pro běžecké i turistické trasy. Pro lyžaře je ideálním výchozím bodem s běžkařskými stopami přímo před hotelem.
Hotel Jizerka 4 je otevřen 24 hodin denně, 365 dní v roce, a je připraven poskytnout nezapomenutelné zážitky všem svým hostům.



Vysoké investice, malá návratnost
Hotel Jizerka 4 dlouhodobě investoval do online reklamy, avšak s neuspokojivými výsledky. Přestože hotel disponuje kvalitním zázemím a službami, jejich marketingové kampaně nepřinášely dostatečné tržby. Klient se proto rozhodl obrátit na nás, aby zjistil, jak maximalizovat efektivitu svých investic do reklamy a získat nové zákazníky.
Vytvořili jsme novou mediální strategii na míru
Na začátku spolupráce jsme provedli podrobnou analýzu stávajících marketingových aktivit a identifikovali slabá místa. Na základě analýzy jsme vytvořili novou mediální strategii a následně spustili kampaně na Facebooku, Instagramu, Googlu a Seznamu. Zaměřili jsme se na:
- Precizní cílení reklam – oslovili jsme relevantní publikum s vysokou pravděpodobností konverze.
- Zlepšení sledování konverzí – implementovali jsme pokročilejší měření pro přesnější vyhodnocování výsledků a optimalizaci kampaní.
- Analýzu klíčových slov – vytvořili jsme detailní analýzu hledaných výrazů ve vyhledávačích, aby byl hotel vidět na veškerá relevantní klíčová slova, která uživatelé hledají a souvisí s hotelem.
- Návrh kreativy – vytvořili jsme atraktivní vizuály, které lépe rezonovaly s potenciálními zákazníky.
- Personalizovanou komunikaci - pro každou cílovou skupinu jsme uzpůsobili komunikaci tak, aby odrážela jejich potřeby.
- Remarketingové kampaně – zaměřili jsme se na uživatele, kteří již navštívili web hotelu, ale dosud neprovedli rezervaci.





„Pro tak skvělý hotel v srdci Jizerky byla radost tvořit mediální strategii a celou online komunikaci. Ředitel Ondra je velmi milý a přátelský člověk, který mi dal volnou ruku, díky čemuž jsem si se vším mohla opravdu vyhrát, testovat různé typy kampaní, komunikace i vizuálů tak, aby to vedlo k co největšímu nárůstu tržeb a návratnosti investic. Jsem ráda, že se povedlo nejen rapidně zvýšit tržby hotelu, ale také o tomto úžasném místě vybudovat širší povědomí. Když budu chtít v budoucnu vyrazit někam na hory, Hotel Jizerka 4 bude má jasná volba, protože nabízí naprosto vše, co člověk potřebuje k ideální dovolené a odpočinku.“
Kissi Zbranková
specialistka na strategie a výkonnostní marketing


hotelu
u obsahu na facebooku
Spolupráce se Styro vznikla vlastně náhodou a dost narychlo. Ale ještě že tak. Petra i Kissi jsou opravdu profesionálové a společně jsme dokázali správně nastavit naše online kampaně tak, aby prostě fungovaly. A teď nám stejný rozpočet, který dáváme do marketingu, přináší zhruba o 50–100 % vyšší tržby z ubytování. Skoro si vyčítám, že jsme nezačali o pár let dřív. Kromě toho oceňuji obrovskou trpělivost s mojí osobou a transparentní komunikaci!
Ondřej Vašátko
ředitel Hotelu Jizerka 4

Díky nové mediální strategii a efektivní správě kampaní jsme pomohli Hotelu Jizerka 4 zvýšit efektivitu online reklamy a dosáhnout výrazného nárůstu tržeb. Tato případová studie ukazuje, že i při stejném mediálním rozpočtu lze dosáhnout lepších výsledků, když je vše promyšlené.
Máte také zájem o mediální strategii na míru a zvýšení vašich tržeb? Pojďme si zdarma domluvit nezávaznou schůzku, na které probereme, jak konkrétně vám pomůžeme pomoct.
Rádi pomůžeme zvýšit tržby i vám
