5 nejčastějších mýtů o sociálních sítích
Dark posty, engagement, algoritmy, organický dosah… takové termíny létají vzduchem, když mluvíte s markeťáky o sociálních sítích. Pokud nejste z oboru, může vám…
„KDYBYCH MĚL POSLEDNÍ DOLAR, UTRATIL BYCH HO ZA PR/MARKETING“ – BILL GATES.
Tímto heslem se řídí jen málo uvědomělých firem. Většině, kterým „teče do bot“ dává smysl vyškrtnout nebo omezit marketing jako jednou z prvních položek. Z krátkodobého hlediska sice začnou šetřit, ale do budoucna si zavírají dveře ke svým zákazníkům.
Poslední tři roky by záviděl českým firmám málokdo, ochromení z pandemie, zhoršení ekonomické situace a světlo na konci tunelu v nedohlednu. Není to však první krize, kterou procházíme, a z historie víme, že i tato jednou skončí. Pro podniky je tak důležitější než kdy dříve, aby se aktivně propagovaly prostřednictvím reklamy a marketingu svých služeb. V tomto článku vám dáme odpovědi na otázku: Proč ve špatných časech investovat do reklamy?
Trh je nekompromisní prostředí a jakmile z něj jednou vypadnete, horkotěžko se na něj vrací. Pokud se v době krize stáhnete do ústraní a přestanete inzerovat, lidé na vás rychle zapomenou. Naopak ale firmy, které jsou aktivní, investují do reklamy i v době krize, si lidé o to více zapamatují. Studie ukazují, že tyto subjekty mají o 86 % vyšší pravděpodobnost, že budou v dobrých časech na prvním místě.
Není důležité běžet na maximum, ale stále běžet. A v tom vás rádi podpoříme! Společně se zamyslíme nad vašimi možnostmi a navrhneme marketingovou strategii, aby vaše firma tuto dobu ustála ve zdraví.
Mějte na paměti, že ani v časech, jako jsou tyto, spotřebitelé nepřestávají utrácet peníze. Jen se mění jejich nákupní rozhodování a preference. A vězte, že nakoupí tam, kde byli v minulosti spokojeni. Proto je teď opravdu důležité se zaměřit na udržení zákazníků, které již máte. Jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů jsou sociální sítě, kde zůstanete se svými zákazníky v kontaktu za minimální náklady.
Věnujte čas shromažďování dat a jejich analýze. Buďte stále v obraze, co vaše kampaně přináší vaší značce. To vám umožní být flexibilní a investovat na správných místech. Učíme se zkušenostmi a je velmi přínosné sledovat výsledky a změny chování cílového publika během krize. Na základě vývoje úspěšných a neúspěšných kampaní zjistíte, jak se chovat a kam se vyplatí investovat až přijde další těžké období.
Začali jsme citátem, a tím také skončíme. Pokud byste si měli odnést jednu informaci z tohoto článku, tak tu, že: „Když jsou dobré časy, měli byste inzerovat. Když jsou špatné časy, MUSÍTE inzerovat“.
Dark posty, engagement, algoritmy, organický dosah… takové termíny létají vzduchem, když mluvíte s markeťáky o sociálních sítích. Pokud nejste z oboru, může vám…
Vidíme to dnes a denně. Mnoho skvělých firem nehlídá, jestli všude říká to stejné a navíc podobným hlasem. Komunikace je taková firemní Popelka, která se často…
Sociální sítě nezmizí ani v roce 2024. Nabývají na síle a je dobré udržovat si základní přehled. Ať peníze, které do nich investujete, nepřijdou vniveč…
Před odesláním zprávy se ujistěte, že jste údaje vyplnili správně. Odesláním zároveň souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Fakturační adresa
Styro s.r.o.
Nový svět 50
562 01 Ústí nad Orlicí
IČ 10726586
DIČ CZ10726586
Čas od času vám pošleme zajímavosti ze světa komunikace a online marketingu.